Sunday 24 April 2011

Terjebaknya aku dalam dunia songsang dan penuh duka

Aku dilahirkan dalam keluarga yang bahagia, yang cukup makan. semua indah.
tapi..
keindahan yang aku sangka bahagia itu cukup setakat aku berumur 7 tahun...


Pada umur aku 7 tahun aku dah tido ngan perempuan. Jiran rumah aku, aku pun tak tahu macam mana boleh jadi macam tu, ni bukan setakat tido kanak-kanak je, tapi ni tido siap cium mulut and raba-raba ok. Aku pun tak tahu macam mana aku boleh layan padahal umur aku baru 7 tahun. huhu.

Mula-mula main depan tv, then masuk bilik.. last-last kantoi sebab kakak jiran aku tu cari adik dia..
Selipar jiran aku ada kat luar umah, then bil adah terkantoi, cover dengan mak aku, aku cakap aku main doktor-doktor sebab aku dan jiran aku dah tak pakai baju lol..

Then masa mandi sebelum pergi mengaji, mak aku mandikan aku.. tanya ada buat apa-apa tak?
aku cakap: "tak de.. main doktor-doktor je..".


jiran aku yang perempuan yang ringan-ringan ngan aku tu sekarang ni dah macam bohsia, sama umur ngan aku.. Tapi aku tak salahkan dia jugak sebab parents dia bermasalah, kawin cerai kawin cerai. anak pun tensioin.

and seriously, minah tu jugak model part time sekarang ni, boleh tahan lawa lah.. papepun.. dia still kawan aku sampai sekarang, cuma kisah kiteorang masa kecik just jadi ingatan rahsia kiteorang je.. and aku pun still kawan ngan dia dalam facebook  : )

1 comment: