Monday 25 April 2011

Terjebak dengan sonsang adik beradik

Dah lepas kisah aku dengan jiran perempuan aku masa aku umur 7 tahun...
sekarang kisah aku dengan abang dan adik lelaki aku plak..

seriously, dulu aku selalu salahkan abang aku sebab aku jadi gay, jadi minat lelaki!
seriously aku benci gila abang aku dulu.. tapi last-last.. dan umur 18 tahun.. aku dah boleh redha..
mungkin ini dugaan bagi hidup aku.. bukan aku minta nak dilahirkan meminati kaum sejenis..

Ok, dulu abang aku duduk asrama, so time dia balik umah cuti.. dia selalu suh aku pegang konek dia. aku pun masa tu kecik lagi.. baru 7/8 tahun.. mentahlagi.. so layan je lah.. sampai satu ketika.. aku merasakan aku ketagih.. huhu. sedih kan.. serious kalo boleh aku tak nak ingat mende ni. sebab mende ni lah yang buat aku kecewa ngan diri aku..

aku ingat abang aku buat mende ni dekat aku je.. rupanya dekat adik lelaki aku jugak..
macam mana aku boleh tahu? sebab aku pun pernah main raba-raba ngan adik aku waktu aku sekolah rendah.. siap isap batang lagi.. huhu. seriously memang rasa nak menangis bila ingat zaman tu.. aku dah macam merosakkan adik aku jugak.. aku sama ngan abang aku.. huhu. tapi aku tahu.. ni mesti kerja abang aku yang paksa adik aku layan nafsu dia.. mujurlah abang aku tu tak liwat kiteorang .. adui. mesti gempar kalo abang aku liwat aku ngan adik aku. adui.. maybe abang aku pun tak matang lagi masa tu.. baru form 1/2 .. baru tahu seks tu apa.. nak bagi feeling.. suh adik raba konek dia. adui.. kelakar jugak bila aku fikirkan. hahaha..

//dunia aku yang penuh pancaroba.. kalo boleh.. aku tak nak lalui zaman kanak-kanak macam tu. huhu Kenapa aku diuji macam ni, Ya Allah.. Kenapa? aku tak sekuat yang Kau sangka.. huhu..

2 comments:

  1. aku pun lalui pengalaman pertama isap konek n kene fuck oleh abg kandung aku sendiri

    ReplyDelete
  2. aku pun lalui pengalaman pertama isap konek n kene fuck oleh abg kandung aku sendiri

    ReplyDelete