Tuesday 26 April 2011

Terjebak dengan rakan sekelas

Kisah aku dengan kawan-kawan bermula masa form 1..

time form 1 dah ada yang bising-bising cakap "bestnya lancap.." , please lah. bagi aku mende tu tabu gila. yelah . aku dah baligh masa darjah 5 walaupun aku bersunat form 1.. seriosly, aku memang dah pancut and siap telan lagi first air mani aku masa darjah 5, waktu tu aku yang pancutkan sendiri. aku intai abang aku lancap, then tak tahu apa yang di buat dengan goncang batang dia tu.. so , last-last aku ambik cd james bond , skip time dia tengah project sambil aku goncang je batang aku tanpa arah tuju sampai lah aku rasa syok gile sampai terpancut first air mani aku. Seriously aku cuak gila time tu, aku ingat ke pendarahan apa... then aku pun tak tahu kenapa bengap sangat aku pergi jilat and telan air mani aku tu, maybe sebab takut kot . yelah takut kantoi sebab tengok cd dalam bilik mak ayah aku. huhu..

Then ni plak kisah aku masa form 2, masa tu ada perkhemahan pengakap, so dalam khemah malam tu aku ada 3 orang, semua kawan aku.. sorang tu main raba-raba batang.. aku bagi jelah.. letih dah marah kawan aku tu,. tapi dia buat dunno je.. then tetiba dia blah.. keluar dari khemah tu..
then , masa ni lah adengan ringan2 yang best terjadi masa zaman sekolah aku.. dengan member aku nama A, dia ni not bad hensem dia, setanding ngan aku... ehehe. batang dia tirus panjang je.
nak dimulakan cerita, lepas member aku keluar, aku ngan dia tetiba je berubah tangan..tangan dia merayap kat konek aku dan tangan aku merayap kat konek dia.. ikut hati nak je aku cium mulut ngan dia time tu, tapi tak berani plak. hehe so, kiteorang main goncang-goncang sampai lah kawan aku tu masuk khemah semula, totally spoil gile member aku sorang tu. tengah syok-syok layan, dia main serbu and dia buat bising plak cakap aku ngan member aku beromen. haha. tapi perkara tu senyap camtu je.. cuma aku bertiga je tahu tentang kisah ni, sampai lah bulan lepas, aku bagitau perkara ni dekat member baik aku. dia pun cool je. yelah . kiteorang classmate ko masa sekolah dulu..
Then hari esok tu, aku ngan member aku tu segan gila nak pandang muka. malu lah. hahah..
kelakar2..
and tak sangka.. dia satu kelas ngan aku dari form4 sampai lah masuk u, tapi dekat U , dia ambik course lain. mujur. and aku pun tak rapat mana ngan dia. just msg2 camtu jedalam facebook.

No comments:

Post a Comment