Wednesday 27 April 2011

Terjebak dengan budak satu camp PMR

hi.
kali ni nak cerita tentang kisah aku masa pergi kem elit PMR, Seriously, aku ni antara best student jugak lah kat sekolah aku.. pernah masuk top ten jugak kalo dari segi result tu. hehe . bangga jugak. :)

Terus dipendekkan citer, aku kenal dengan sorang mamat ni, not bad looking, badan ok. and dia banyak tahi lalat kat badan, tapi muka dia hensem lah.

malam tu, time nak tido, aku dah plan nak tido tepi dia.. so malam tu, time pukul 3 pagi camtu.. aku mulakan kerja aku .. tangan aku berbelit macam ular dalam selimut nak pegang batang dia.. seriously not bad. and last2 kantoi ngan dia.. sampai terlari ke katil sebelah aku. haha.tapi kiteorang chill je. dia tak marah pun.. just esok tu dia cakap kat aku.. yang dia tak sangka aku buat camtu kat dia,yelah aku pakai songkok kot pergi kem tu. heheh. but then,. kiteorang still lagi kawan.. then sekarang aku dah terputus hubungan dengan dia.. sebab dia kan budak sekolah lain, dengar citer lepas, pmr, dia dapat sambung SBP, aku plak pergi mrsm. tapi aku tak lama duk mrsm. tak de life. aku decide keluar balik. balik sekolah lama aku :D

//ps: dia ada sorang kawan, not bad looking gak. tapi bau badan.. busuk gila. rasa nak beli deodarant and perfume nak sembur2 kat badan kawan dia tu..

** terlupa nak update tentang kisah aku masa sekolah rendah tentang berpegang tangan dalam kelas sambil gersang ooo.

No comments:

Post a Comment