Saturday 23 April 2011

Siapa di sebalik "Kehidupan Seorang Lelaki Amazon" ?

Aku seorang lelaki.
Seorang biseksual dan blog ini akan kujadikan noktah-noktah aku berbicara tentang perjalanan hidupku di Kehidupan yang penuh dengan onak duri ini.

Harus aku nyatakan disini, noktah-noktah aku di blog ini banyak berkaitan dengan kisah seks, skandal dan sosial aku dalam aku mengharungi kehidupan ini sebagai lelaki yang bernaluri songsang.

Kenapa Lelaki Amazon? Hutan Amazon adalah hutan yang penuh dengan pokok-pokok belantara dan begitu juga dengan aku,

Aku bukan lah seorang adik-adik, akak-akak , shemale dan apa saja yang berkaitan dengan feminim. Aku tidak mendikriminasikan mereka, malas aku ada berkawan dengan shemale, adik-adik, soft guys dan secara terang-terangan aku katakan.
AKU TIDAK MENDIKRIMINASIKAN MANUSIA.

Ya, aku harus bersyukur akan kurniaan tuhan kepadaku, aku bukan lah seorang yang huduh, tidak jugak tersangat hensem, tidak juga pendek dan tidak juga terlalu tinggi, body ku pernah kurus, pernah fit dan pernah gemuk dan aku tahu daya tarikan aku adalah bulu-bulu di badanku..


dan ini lah jawapan kepada lelaki amazon, lelaki yang penuh dengan bulu-bulu.

Sekian,
lelaki amazon
dalam keadaan sedih dan bercelaru

1 comment:

  1. sabar kuatkan iman..insyaallah Allah akan melindungi anda.

    ReplyDelete