Wednesday 27 April 2011

kau takkan pernah sayang aku

Andai kata kau bukan milikku maka, aku lepaskan kau walaupun susah untuk merelakannya. Apa saja demi untuk melihat kau bahagia.


Maafkan aku qi, aku bukan berniat untuk menyepi.. tapi untuk melihatmu kini ... aku yang akan bersedih..
aku terlalu sayang pada ko...

Seriously, aku tak sangka hubungan kita akan berkekalan sampai macam ni, dulu aku ingat aku just have fun je dengan ko sampai hari demi hari.. hatiku terpikat.
Yes, salah aku untuk mencintaimu.. tapi apakan daya, aku hanya manusia biasa. terlalu mudah jatuh cinta pada insan yang mengambil berat akan diriku.

Ko nak tahu, dalam tempoh perkenalan kita, perkara paling aku sedih bila aku nampak lovebite kat leher ko, seriously aku sedih gila walaupun aku tak tunjuk depan ko, patut haritu ko terus terkam aku masuk bilik ko, rupanya ko tak nak tunjuk lovebite kat leher ko kan. aku pulak terlalu bodoh.. yelah ingat ko jadi camtu sebab dah seminggu tak jumpa. yelah.. hari-hari ko message aku LOVE YOU, MISS YOU.. tolonglah qi, ko jangan mudah menabur janji, aku tahu ko ada kisah silam, ko pernah kecewa, tapi jangan sampai ko mempermainkan hati orang lain..

ko bagi alasan cakap tu adik angkat ko yang cubit-cubit, tolonglah, aku bukan bodoh.. yea.. aku bodoh kerana terlalu sayangkan kau..

then, lepas tu ko ingat tak, masa kita jalan-jalan kat tepi tasik tu,.. ko ada nampak lovebite aku kan.. aku wat dunno je  sebab memang niat aku nak balas dendam... Aku saja bagi ko nampak, then ko tanya and buat dunno je.. aku kecewa..

then masa kat sauna tu, seriously, aku ingat aku dah boleh anggap ko macam kawan biasa je.. tak nak dah feeling-feeling ngan ko.. tapi lepas aku nampak ko keluar dari toilet ngan jantan tu .. aku terkesima.. serious aku terkejut.. masa tu luluh nya hatiku tuhan je tahu... serious aku kecewa..

ko tak tahu qi, aku pergi jumpa mamat yang ko project dalam toilet tu masa ko tengah mandi, aku romen ngan dia sebab aku tahu dia taste kat aku.. tapi niat aku hanya tahu, nak tanya tentang ko dekat dia..
and betapa aku kecewa bila dia cakap kat aku dia fuck ko.. seriously, hati aku down gila babi.

terus aku maki hamun dia. kesian jugak dia aku tengok. terpinga-pinga.. sorry ye cik abang..

then masa ko nampak aku keluar dari toilet ngan chinese tu, aku tak buat apa pun.. aku tak leh buat ngan dia sebab aku kecewa dah.. aku terbayang saat ko keluar dari toilet tu.. aku kecewa qi. aku sedih...

masa balik tu ko perasan aku marahkan ko.. ko diam.. then malam tu ko message aku.. cakap kat aku.. yang ko perasan aku tengah marah, yes, aku memang marah.. then aku cakap yang aku kecewa ngan sedih ngan diri ko.. then ko balas cakap aku muda, cute dan perjalanan aku  jauh whatever.. aku tak nak dengar mende tu qi, yes aku tahu, aku hensem, aku ada rupa, and aku muda tapi semua tu tak bermakna kalo aku asyik bersedih je..

lepas tu ko menyepi macam aku menyepi dulu.. aku tertanya-tanya.. ko tak tahu bahawa saat aku nampak ko keluar dari toilet tu adalah saat....

(bersambung)

No comments:

Post a Comment