Wednesday 27 April 2011

aku akan berubah

lepas tu ko menyepi macam aku menyepi dulu.. aku tertanya-tanya.. ko tak tahu bahawa saat aku nampak ko keluar dari toilet tu adalah saat aku membuat keputusan untuk jadi diri aku. aku nak buktikan pada semua betapa beharga nya aku. yes, im gonna show you how valuable i can be!

ko tak tahu aku dah berapa hari tak makan nasi, aku everyday aku pergi gym.. aku jadi semangat bila aku ingat saat kau keluar dari toilet tu.. aku kecewa qi..
aku menangis sendirian sebab aku tahu.. perasaan aku pada ko bukan setakat abang atau adik.. tapi atas dasar cinta seorang insan. Maafkan aku qi.

Ko ingat tak aku cite kat ko yang ada sorang mamat buff nak kat aku, dia sayang aku gila gila qi..
aku terima cinta dia walau aku tahu, aku tak sayang dia macam aku sayang ko..
aku tahu, one of the reason aku terima dia sebab aku nak lupakan ko.. tapi ternyata aku silap, aku masih tak dapat lupakan ko..

then semalam aku keluar ngan ko.. ko cakap ko sedih sebab aku tak sudi cium ko lagi...
ko nak tahu kenapa? sebab aku tak nak kecewa, ciuman aku bukan untuk semua orang qi.. ciuman aku untuk orang yang aku sayang... yang aku cinta.. aku tangiskan cinta qi..

ko selalu feeling cakap ko ingat kisah lama ko sampai ko takut nak bercinta.. yes, aku terima..
malahan aku pun ada sejarah aku.. tapi aku tak pernah cerita kat ko.. nanti-nanti  .. aku akan cerita...



tadi aku call ko, tanya ko kenapa tak msg aku pun.. padahal aku saja nak tengok ko camne..
ko cakap ko sentap dengan message aku malam tadi..
hehe.. kalau ko baca betul-betul, betul apa yang aku cakap tu.. ko anggap aku macam kawan biasa je. so my kiss will be nothing for you. tak yah nak feeling sangat k..


and let me tell u.

I'LL BE BACK. 
YOU JUST GONNA WAIT
AND
IM GONNA SHOW YOU 
HOW VALUABLE 
I CAN BE!

1 comment: